Ozon je močan oksidant in se uporablja za dezinfekcijo zraka in vode. Ob stiku z živimi organizmi, kot so virusi in bakterije, plesni in pršice z oksidacijo te uniči. Ker je ozon na sobni temperaturi v plinastem stanju lahko prodre v najbolj nedostopne dele v prostoru. Ker spada med najmočnejše oksidante je pri dezinfekciji zelo učinkovit. Manjše molekule in mikroorganizme hitro in učinkovito uniči. Uniči vse do 99,99% vseh bakterij, virusov in glivic. Ozon ima specifičen vonj, ki ga hitro zaznamo tudi pri zelo nizki koncentraciji. Ozon je zelo nestabilen in hitro razpade na kisik. V približno dveh urah v atmosferskih pogojih razpade na kisik in zaradi tega je okolju prijazen.
Med dezinfekcijo z ozonom živali, hrana ali ljudje ne smejo biti v prostoru tam ki je naprava vklopljena. Ko naprava konča delovanje prostor ali avtomobil je potrebno prezračiti najmanj 30 minut.
OZONATOR je tehnološko dovršena naprava, ki hitro odstrani vse škodljive bakterije, viruse in plesni, nabirajoče v zraku kabine vozila, na naraven način, brez kemikalij. Z ionizacijo zraka in UV sevanjem naprava ustvarja OZON (O3), ki na naraven način odstranjuje vonjave, vlago in nečistoče v zraku. Ozon je zelo nestabilen oksidacijski plin, ki v območju atmosfere pospešeno hitro razpada ob prisotnosti vlage in višjih temperatur. Pri dezinfekciji moramo biti pozorni:
da je zagotovljeno brezhibno delovanje motorja in njegovega hladilnega sistema;
da je zagotovljeno brezhibno delovanje prezračevanja kabine in klimatskega sistema;
da postopka dezinfekcije pri nekaterih vozilih ne izvajamo med postopkom vakumiranja klimatske-ga sistema, saj lahko drugače zaradi vakuumske zapore resno poškodujemo kompresor klime;
da je po postopku dezinfekcije temperatura zraka okolice nad 20 °C ob čim večji vlažnosti zraka, ki nam zagotavljata dodatno čiščenje uparjalnika in razpad ozona z izdatnim izločanjem vlage iz zraka.
Osnovni postopek dezinfekcije prezračevanja kabine z OZONATOR je naslednji:
Odstranimo filter zraka kabine ter očistito prostor okoli njega in uparjalnika klimatskega sistema.
Preverimo in očistimo odtočne cevi prostora zajema svežega zraka ter odvod kondenzirane vode od uparjalnika.
S pokrovom zapremo prostor filtra zraka kabine. Pri samostojni uporabi naprave lahko novi filter zraka kabine namestimo že v tem koraku.
Položimo napravo na tla pred sovoznikov sedežom in usmerimo izstopno cev proti zajemu notranjega kroženja zraka.
Redno vzdrževanje klimatske naprave prispeva k večjemu udobju med vožnjo in tudi podaljšuje življenjsko dobo klimatske naprave. Pri servisiranju je pomembna tudi dezinfekcija prezračevalnih kanalov klimatske naprave in menjava filtra zraka kabine, kar je priporočljivo opraviti enkrat letno. Zaradi nabiranja vlage in ostalih nečistoč na površini uparjalnika klimatske naprave je ta idealno rastišče za rast mikrobov, bakterij in glivic, ki povzročajo bolezni dihal. Zatohel in zaudarjajoč zrak, ki ga včasih zaznate v vozilu, je delo mikrobov. Če se namnožijo preveč, lahko resno ogrozijo zdravje potnikov, še posebej, če so jim izpostavljeni, kadar je njihov imunski sistem oslabel.