Pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne 'sbk-avtodeli.si' so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Podjetje: | SBK d.o.o. avtomehanične in druge storitve |
Sedež podjetja: | Drnovškova pot 17, 1240 Kamnik, Slovenija |
Davčna številka: | SI64119076 |
Davčni zavezanec: | DA |
Matična številka: | 6439616000 |
Telefon: | +386 (0)40 350319 |
E-naslov: | info@sbk-avtodeli.si |
TRR | SI56 6100 0002 0466 377 |
Banka | Delavska hranilnica |
SWIFT/BIC | HDELSI22 |
Opredelitev pojmov
-
Ponudnik je SBK d.o.o. avtomehanične in druge storitve, Drnovškova pot 17, 1240 Kamnik, Slovenija
-
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
-
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
Prijava
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne https://www.sbk-avtodeli.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
-
Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
-
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
-
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
-
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
-
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
-
Način plačila in dostave
-
Časovno veljavnost ponudbe
-
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
-
Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Odstop kupca od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) nas morate kot kupec v roku 15 dni obvestiti (na info@sbk-avtodeli.si), da odstopate od pogodbe in vrniti prejeto blago. Produkte morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Šteje se, da je odstop od pogodbe pravočasen, če je pošiljka oddana v navedenem roku. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Kupcu bo povrnjena kupnina na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh, ko prejme prodajalec vrnjeno blago s strani kupce, ki je odstopil od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:
-
O blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
-
O opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
-
O dobavi programske opreme in potrošnega materiala ter knjig v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oziroma varnostni pečat.
Prejet artikel mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti vrnjenega blaga.
Odstop kupca od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Reklamacije
Kupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila (stvarna napaka – 37. Člen Zakona o varstvu potrošnikov). V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj ne sprejemamo pošiljk kupcev z odkupnino.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi družbi, ki je izvedla dostavo. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto dostavne službe, ki vam je izročila pošiljko v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojno dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacij rešena v najkrajšem možnem času.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju je SBK d.o.o. avtomehanične in druge storitve, Drnovškova pot 17, 1240 Kamnik, Slovenija. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-
Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-
Pošiljatelj mora biti jasno razviden
-
Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
-
Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Zbiranje in uporaba informacij
Medtem ko uporabljate našo spletno stran, vas lahko prosimo, da nam posredujete določene osebne podatke, ki jih lahko uporabimo da bi lahko stopili v stik z vami ali vas identificirali. Osebne prepoznavne informacije lahko vključujejo, vendar niso omejene na vaše ime (»Osebne informacije«).
Dnevnik podatkov
Kot mnogi operaterji spletnih mest, tudi mi zbiramo podatke, ki jih vaš brskalnik pošilja vsakič, ko obiščete našo spletno stran ("Dnevnik podatkov"). Ta dnevnik podatkov lahko vsebuje informacije, kot je internet naslov vašega računalnika ("IP"), vrsta brskalnika, različica brskalnika, obiskane strani našega spletnega mesta, čas in datum vašega obiska, čas, porabljen na teh straneh in drugih statističnih podatkih.
Piškotki
Piškotki so datoteke z majhno količino podatkov, ki lahko vsebujejo anonimni enolični identifikator. Piškotki se pošljejo v vaš brskalnik s spletne strani in shranijo na trdem disku vašega računalnika.
Kot mnoge spletne strani uporabljamo tudi mi "piškotke" za zbiranje informacij. Brskalniku lahko naročite, naj zavrne vse piškotke ali označite, kdaj se piškotek pošilja. Če pa ne sprejmete piškotkov, morda ne boste mogli uporabljati nekaterih delov naše strani. Piškotke, ki ji uporabljamo so:
-
session_id
-
website_lang
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varnost vaših osebnih podatkov je za nas pomembna, vendar ne pozabite, da ni nobene metode prenosa podatkov preko interneta ali način elektronskega shranjevanja, ki bi bila 100% varna. Medtem ko si prizadevamo uporabo komercialno sprejemljivih sredstev za zaščito osebnih podatkov, ne moremo jamčiti absolutno varnost.
Spremembe pravilnika o zasebnosti
Politiko zasebnosti lahko občasno posodabljamo. Obvestili bomo Vas o vseh spremembah, z objavitvijo novega pravilnika o zasebnosti na spletnem mestu. Svetujemo vam, da Politiko zasebnosti občasno preglejujete in s tem ste obveščeni za vse spremembe.
Kontaktiraj nas
Če imate kakršna koli vprašanja o Splošnih pogojih uporabe, prosimo nas kontaktirajte.
-
SBK d.o.o. avtomehanične in druge storitve
-
Drnovškova pot 17, 1240 Kamnik, Slovenija
-
+386 (0)40 350 319
-
info@sbk-avtodeli.si